fbpx

16 (ועוד 70) מלאו לנערה

כל יום הולדת לספתוש רבתוש הוא סיבה למסיבה והמשפחה נכנסת לכוננות הרבה (הרבה) לפני התאריך המיוחל. אז ככה: שי היצירתית שקדה על ציור בשילוב ברכה, ואילו אריאל עדכנה בגן שיש לספתוש יום הולדת ובסוף היום יצאה מהגן עם חיוך מאוזן לאוזן וחבילת מתנות מרשימה: ציור בצורת לב בשלל צבעים, איור נוסף עם איחולי שנה טובה וגולת הכותרת: מגנט בכיכובה של לולו עם הברכה האמורה לראש השנה.

"אבא, לנו יש המון מגנטים על המקרר ולספתוש אין בכלל, לכן החלטתי לתת לה אותו במתנה", הסבירה ברצינות תהומית והמיסה את ליבי בפעם המי יודע כמה. ואביב? גם הוא לא ויתר על התענוג להדביק רימון אדום ותפוחים צבעוניים בשילוב פייטים – הנינים מוכנים.

טניה שלי, שכבר מזמן נכדה של ספתוש לכל דבר ועניין, הזמינה מארז פינוקים עם עוגת שוקולד ענקית ושלל מתוקים, וכמה טוב שאיבון, המאסטר שפית של היישוב, תמיד בהיכון.

ככה זה כשהנינים יודעים שבלב תל אביב יש להם בית נוסף ופתוח, עם המון אטרקציות מתוקות ואחרות בכל יום נתון, פלוס סבתא בת 86 אבל עם נפש צעירה של בת 16, שרצה, משחקת –ממחבואים ועד תופסת – והכי הכי אוהבת.

יחד עם הנינים דניאל ורני והנכדים ניצן ויקי, נפגשנו לארוחת ערב משותפת. ספתוש התפעלה מהציורים והמתנות והתרגשה עד דמעות. כידוע, האוכל אצלה הוא רק תירוץ, ואחרי טקס הנרות, הברכות והתמונות, היא מיהרה לזנוח את השולחן לטובת עוד ריצה אחר הגוזלים בצחוק מתגלגל. "ראיתם איך אביב רץ לחבק אותי? הוא מספר חזק מאוד", תספר בחיוך מרוגש דקות לאחר מכן.

ולנו לא נותר אלא לחייך בהתרגשות, ליהנות ולהודות על הזכות לשמח את ליבה של סופר ספתוש בגילה המתקדם לכאורה. מאחלים לך שתמיד תחייכי, תשמחי ותישארי צעירה לנצח במחיצת הנכדים והנינים שאוהבים אותך כל כך. מזל טוב ספתוש, יום הולדת שמח 🙂

 

 

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
דילוג לתוכן