fbpx

ביי ביי לשיער, שסוף סוף נגזר!

כל אב שלוקח חלק פעיל בשלב המקלחות המאתגר של ילדיו ודאי מכיר מקרוב את הסיטואציה הבאה: כמויות מסחריות של שמפו ומרכך בשלל צבעים וריחות, לא מרככים – תרתי משמע – את הסיוט הסופר קשוח רגע לפני שהולכים לישון. ניחשתם נכון, הכוונה היא למשימת הסירוק.

מי שבקיא בסוגיה ונשלח בכל פעם מחדש לרכוש מברשת חדשה וצבעונית בתקווה שתתקבל באהדה בקרב הבנות, יודע היטב שסירוק של ממש אין שם. רק תחינות, לרוב בווליום גבוה, להפסקת 'ההתעללות'. התוצאה: בוקר שכולו קשרים ומלחמות מאולתרות בדרך לקוקו, והעיקר שיכאב כמה שפחות.

כיוון שהשתלשלות העניינים לא נעימה הן להורים והן לילדים, הגיעה השעה (כבר מזמן) לעשות מעשה – טקס התספורות הגדול של שי ואריאל, או בפשטות: לקצר וכמה שיותר. למשימה נבחרה ברוב קולות רחלי שקד – בת משפחה מובחרת, אחות בהתהוות ותותחית על בכל הקשור לספרות. בשבת האחרונה ההתרגשות בבית בוקר הייתה גדולה. מסיבת בריכה בגינה וארוחה מזינה היו המבוא לשטיפה וחפיפה. כיסא בר הוצב במרכז הסלון, וכווווולם התיישבו בפרצופים מחויכים לצפות בלייב בביצועים של רחלי עיצובים.

ראשונה הייתה שי, שישבה דרוכה, אך מיד כשהתבוננה בשיערה מפוזר על הרצפה התמלאה שמחה. עוד קצת ליישר מלפנים ומאחור, לתעד בתמונות מכל הכיוונים כדי שלכתבה יהיה ממה לבחור, והרי לכם מושג חדש שנכנס הביתה, כיפי, אוורירי ואפילו מגרה: קארה!

שי חיבקה את הסופר ספרית בחום, ומיד התפנתה לקריאות התרגשות מול המראה וזכתה לפרגונים מכל כיוון. או אז הגיע תורה של לולו לרענון. רחלי המיומנת חידדה מספריים והפכה נסיכה יפהפייה ליפה שבעתיים. אריאל חייכה למצלמה, מיהרה אל המראה, פערה זוג עיניים והייתה מאושרת עד השמיים. אני לא מאמינה שהסתפרתי! אמרה בצחוק מתגלגל, והחלה את הפריזורה החדשה מצד לצד לטלטל. באווירת המספרה הביתית היה גם זמן לאמא טניה ליהנות מאמנית השיער – לקצר, ליישר ולרוץ להתפאר.

"אני רק מקווה שמחר בבוקר לא יגדל לי השיער בחזרה", אמרה אריאל שעות לאחר מכן לפני שעצמה עיניים. אחותה הגדולה הרגיעה אותה ברוך שהיא צפויה להתעורר בדיוק אותו דבר, ובאופן לא מפתיע, שתיהן זכו לים של מחמאות במסגרות החינוכיות ביום המחר. בחשבון אחרון, כשכולם כל כך מתלהבים מסביב, התגלתה מועמדת טבעית לקחת חלק פעיל בחגיגות החלאקה העתידיות של אביב.

תגובה אחת על הפוסט “ביי ביי לשיער, שסוף סוף נגזר!

  1. עדנה דוויק אומר:

    וואו איזהיופי של תספורות מתי
    סבתא רבתא עדנה תראה את הנינים
    בתספורת החדשה.?

התגובות סגורות.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
דילוג לתוכן