fbpx

משפחה שסגורה לה יחדיו באילת

המציאות החדשה שנכפתה עלינו מחייבת לקחת סיכונים על בסיס קבוע, ודאי בכל הנוגע לחופשות. ההתלבטות האם לנסוע לאילת חפפה להודעה (חוליה נוספת בשרשרת ארוכה ולא ברורה) על סגר בסופי שבוע – כי בהם הרי הקורונה פעילה במיוחד.. סיעור מוחות משפחתי בזמן שאיש לא יודע מי נגד מי, ובסופו של דבר נפלה החלטה: אם כבר סגורים, אז בעיר הנופש הדרומית על בסיס הכל כלול. היעד הנכסף – מלון U Coral Beach. הבונוס הגדול: חגיגות יום הולדת ראשון לאביב שלנו, במטרה ברורה שיתמכר לתחושת החופש הכי מוקדם שיש. סגרנו הכל מהר ובמחיר מציאה, לא סיפרנו לילדים כי לך תדע מה ישתבש, וברביעי בלילה העמסנו את כל הציוד למכונית המשפחתית. אור ליום חמישי הגיעה שעת השי"ן, שלושה ילדים חצי ישנים הועברו למושב האחורי של הרכב, קצת מתוקים לדרך מהמאפייה המקומית, ואפשר להתחיל לשיר "היי דרומה".

ב-11:30 בבוקר כבר התייצבנו בשערי המלון. מה היתרון בכך שהקורונה צמצמה את מספר האורחים הפוטנציאלי בחצי? החדר מוכן תוך דקות. דלת מקשרת, מיטה זוגית לשי ואריאל ולול מהודר לאביב – יותר טוב נשתגע. אבל היה יותר טוב – פורקים ציוד והופ לבריכה. שם, גם אם ביבי יתאמץ ונושאי כליו יכפילו את מקדמי ההדבקה (מישהו באמת יודע מה משמעות המספרים הללו?) – אין מצב למסכות ולריחוק חברתי. כך שי הדגימה עמידת ידיים במים, אריאל לא הפסיקה ברצף בבריכה להתגלגל ואביב בעיקר צחק והתפעל.

 

רגע לפני שסוגרים – כמובן שלא ויתרנו על סיבוב "גיהוצים" באייס מול. המסע כלל צמות מהודרות לבנות המשפחה פלוס תוספות מהודרות בוורוד זרחני, סט בריכה ראשון לילד שלישי שכלל בגד ים שלם בגוונים של כחול-ירוק וגלגל קורקודיל תואם, ולצדם הביקור קבוע במאניה ג'ינס (כי אבא לא יכול בלי). בשורה התחתונה: כיף, יקר ונהדר. את היום נעלנו בארוחת ערב איטלקית ופיצה איכותית במסעדה הצמודה למלון, וכמו שאמרו פעם בארץ נהדרת: "וואו, שיגעון".

יום שישי הביא עמו מספר תובנות מעניינות. אביב יכול להעסיק צוות מנקים פרטי בחדר האוכל, כשהשליך מכל הבא ליד ממרומי כיסא הנסיך שלו, אבל בין לבין גם אכל נהדר מבחר מטעמים בכלים חד פעמיים. שי ואריאל גילו את נפלאות צוות הבידור והצטרפו למועדון הילדים – כזה שמספק תעסוקה מהבוקר ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות, כולל צפייה מלאה במלך האריות. ואף מילה על רגעי הקסם והפנאן של ההורים, שיכלו לשוב ולהרגיש כרווקים צעירים. ומי צריך בערב יציאות, כשיש פעילות לדור העתיד בנוסח הישרדות? שי אפילו מצאה רמז שהוביל לפסלון, אבל למרות שקבוצתה חגגה ניצחון, משום מה האירוע הסתיים ללא פרס על סך מיליון..

ההיי-לייט בשבת הגיע שוב בחסות צוות הבידור, עם פעילות רב-דורית מדורגת. לולו כיכבה בריקוד ובשיר, ובהמשך הגיעה הברקה – ריקוד הורה פלוס ילד על מגבות מקופלות. אפילו הגענו לשלישיית הגמר, לפני שאיבוד שיווי משקל קל מצד כותב שורות אלה גרם לנו להסתפק בסגנות. עד שעת הנעילה הספקנו גם להתפנק בארטיקים צוננים, לחוות את המיני גולף ולהרוויח כמה שעות בחוף, הכל כמובן תוך שמירת מרחק ובהתאם להנחיות.

בדרך הביתה בצהרי ראשון, עייפים אך מרוצים ועם עוד קצת קניות, הסכמנו בחיוך שלמרות שהקורונה הכניסה את ארצנו הקטנטונת לשוק, ובאופק לא נראה שום דרכון ירוק, מומלץ בחום לנצל כל אפשרות לחופשה משפחתית, בעיקר באילת. אחרי הכל, לעולם אין לדעת מתי ניחשף חלילה לחולה מאומת.

 

 

 

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
דילוג לתוכן