fbpx

כוכבת בהתהוות: בת הים הקטנה הופיעה לפתע בשפיים

הנה סיטואציה לא פשוטה הדורשת גמישות מחשבתית לצד תעוזה: אתם מתכננים הופעת בכורה בעין פשחה שבאזור ים המלח, ורגע לפני התכניות משתנות. הנסיבות משמחות, אך הרכב המסיבה הקבוצתית הצטמצם. אלא שכהרגלה, משפחת בוקר רחוקה מלומר נואש – הצידנית ומשחקי המים כבר מוכנים, וכל שנותר הוא לעדכן מיקום לפארק המים בשפיים. ותודה לסבתא בריט על הנחת בזק באמצעות הסתדרות המורים.

כעת, קבלו את אותה סיטואציה בשדרוג משמעותי עבור זוג הורים ושלושה ילדים: שחקנית החיזוק והאחות הגדולה ליאן שקד, משפחה של ממש שלא רק שמחה ליום כיף עם הבוקרים, אלא הפכה בהמשך גם לאטרקציה משמעותית עבור שאר המבקרים. הסיבה: זוג הסנפירים הכחולים-מבריקים שמכריחים אותך להיות בשיא הכושר אפילו בבריכת גלים.

בואו נעשה סדר: לכבוד יום הולדתה העשירי, פינקו ההורים רמי ורחלי את ליאן בסדנת בנות ים פרטית. משהגשימה את חלומה, התהדרה ליאן בסנפירים מרשימים. כמה מרשימים? מספיק בשביל שכל ילדה שנייה תנעץ בה מבטים בבריכה, תחייך מאוזן לאוזן ותרוץ לאמא כדי לבקש בדיוק כאלה. חוץ מזה, לא פשוט להתנהל עם הסנפירים בבריכה, אבל ליאני שלנו – בת הים הגדולה בשבילכם – שחתה ממש כמו אריאל המקורית בסרט המפורסם של דיסני ונהנתה מכל רגע! וכן, לא מתביישים להגיד שעם כל מחמאה הרשינו לעצמנו להרגיש קצת כמו הורים גאים.

וכל זה כמובן לצד המשחקים המשותפים בבריכה, והריצה כדבוקה אחת לכל מגלשה. שי, אריאל ואביב לא הפסיקו לצחוק וליהנות מכל רגע – החל בקפיצות במזרקות, המשך בעמידות הידיים, הצלילות בסיוע משקפות ועד ספינת הפירטים, בה אביב השלים רצף מרשים של צחוק-מגלשה-צחוק משהו כמו 10 פעמים.

אז מה היה לנו? אבאמא שזכו לחוויה מאתגרת והפכו לכמה שעות להורים לארבעה. בחשבון אחרון, כשהאחות הגדולה מצליחה להיות בעת ובעונה אחת בת ים קסומה עם שלל קומפלימנטים מכל כיוון, וגם מבוגרת אחראית לשלושה גוזלים שמשוגעים עליה – בתוך האתגר המורכב הזה הצליח זוג הורים משקיענים ותשושים למצוא אפילו כמה דקות של רומנטיקה. להתראות בחופש הגדול.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
דילוג לתוכן