fbpx

אין תאריך, תחגגו!

לא מזמן, בחסות הסגר והאיומים בהארכתו, חגגנו לאריאל יום הולדת 5 מוקדם מהמתוכנן. באווירה הכללית, סבא נחום העניק לאחרונה שי צנוע לנכדתו הבכורה שי לרגל יום הולדת 7. וחצי. וכשאלה פני הדברים, הופתעתי קצת פחות כאשר התבקשתי הבוקר לסייע לשי ואריאל, ששקעו בהכנות קדחתניות ליום ההולדת של אמא טניה, שנולדה בכלל באוגוסט.

בין קשירת הבלונים, פיזורם ברחבי הסלון והכנת מצות עם שוקולד לארוחת הבוקר, מצאתי זמן קצוב להתעניין בסיבת האירוע. "אבא, חייבים לחגוג היום לאמא יום הולדת, כי היא עובדת קשה מאוד וצריך לשמח אותה", הסבירה שי בחיוך. "זה לא יהיה יום הולדת חצי, אלא יום הולדת שלם!", הצטרפה אריאל, שהתגאתה ביכולת לנפח ולקשור את הבלונים בעצמה.

טניה ישנה בחדר הסמוך לאחר משמרת לילה. בעוד שעה קלה תקום, תארוז תיק ותיקח את שלושת ילדינו ליום טיול מפנק בגן החיות התנכ"י. כי כזאת אמא מושלמת היא. והבנות? הן היו לחוצות להספיק לסדר הכל לפני שתתעורר. לבי נמס בזמן שהציגו לי את הברכות המרגשות, קישוטי הכוכבים ואפילו עוגה קטנה נמצאה במקרר. נרות אמנם לא מצאנו, אבל שי גילתה תושייה כשהחליפה אותם בקיסם קטן שבראשו דגל ישראל. יצירתית כמו אמא. אביב הקטן התרוצץ בין שתיהן ואפילו ניסה לנפח בלון כתום. משם המשיך לבלון לבן קטן, חיבק אותו חזק והכתימו בשכבה נדיבה של שוקולד השחר כשל"פ. הבנות לא ממש זרמו ומיהרו ליטול מגבונים כדי לנקות את הבלון. "הכל צריך להיות מושלם ביום ההולדת של אמא", הסבירו.

בכל פעם שרק הגנבתי מבט לחדר השינה חטפתי נזיפה בנוסח: "אבא, אתה לא יודע לשמור סוד?" מצד שי, בתוספת "בבקשה בבקשה אל תגלה לאמא, אחרת זו לא תהיה הפתעה", מתנת אריאל, שמדי פעם התעניינה אם בכוונתי לקשט גם את הגינה. כשאמא פקחה עיניים הכל כבר היה ערוך ומוכן לשירת "היום יום הולדת" פלוס מסיבת הפתעה מאולתרת. הבנות מיהרו להסביר על מה כל המהומה, וכשאמא כינסה את כולנו לחיבוק משפחתי-יום הולדתי, דמעה נקוותה בעינה.

מוסר השכל: כששי ואריאל יוזמות הפקה גרנדיוזית (במונחים שלהן) וההתרגשות בשיאה, אין צורך לעשות עניין מכך שהאירוע נחגג לפני הזמן. ובכלל, אם כבר חג, אז שיהיה אקסטרה שמח.

 

תגובה אחת על הפוסט “אין תאריך, תחגגו!

  1. נחום בוקר אומר:

    כיף היה להגיע לבית בוקר בצור יצחק ולנכוח בהכנות המשפחה לקראת הנסיעה לגן החיות בירושלים. לילוש החמודה, בת משפחה לכל דבר, הכינה את הבנות – נכדותי החמודות, בעוד אחיהן הקט מתרוצץ בינהן ועוקב בעניין אחרי המתרחש כשותף לכל דבר ועניין. האווירה הטובה והשמחה מתוארת עי אבא-אור שחידד את ראייתו ובשל ביקורת רפואית נאלץ לוותר על גן החיות התנכ"י, אך זכינו שנינו לזמן איכות שמזמן לא חווינו.

התגובות סגורות.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
דילוג לתוכן