fbpx

קלפים, סרטים ונטפליקס להמונים: עידוד לבידוד

שבוע של צינון עצבני, דיווחים אובססיביים על כך שכל בית ישראל מאומתים וכמובן המרחבים הבלתי נתפשים בשעות העומס הקבועות באיילון, בישרו על כך שהבידוד המשפחתי אוטוטו מתדפק על דלתנו. החותמת הסופית ניתנה בחמישי שעבר, עם אבא ושלושה ילדים שפתחו מועדון חיוביים, תודות לבדיקת אנטיגן – מפוקחת! (ואל תבקשו מאיתנו להסביר לכם מה ההבדל בינה לבין הביתית לבין PCR, כי אנחנו מוכנים להתערב שלשאלה הזו אין תשובה חד משמעית גם במסדרונות הכנסת).

הגענו יחד חזקים לבידוד משפחתי ובהיעדר תסמינים זכינו ליהנות מזמן איכותי של ביחד שמזמן לא חווינו. ערבי סרט קבוצתיים – מלוקה ועד לשיר 1 (כי 2 עדיין בקולנוע); ארוחות צהריים וערב משותפות מעשי ידיה של אמא טניה להתפאר; אפיית חלות משותפת של בכורתנו עם אמה; טורנירים חזקים מאוד של מלחמה בקלפים משלל ארצות שרובם נרכשו עוד הרבה לפני שהילדים היו בתכנון וספר מרתק על גוף האדם שהקראתי לאריאל בבילוי זוגי על כורסת הכלוב המתנדנדת בגינה.

וכמובן, גולת הכותרת – טונות של אהבה שהורעפו עלינו באמצעות הפתעות ומתוקים של האחת והיחידה לימור שמילה, הידועה גם כמלאך השומר בבית בוקר בעתות משבר, לצד קלקרים של גלידות בשלל צבעים וטעמים מבית "גולדה" – הן משקד פנקס-בוקר, חברה טובה על הנייר והאחות הגדולה בפועל, שרק בהוראות משרד הבריאות נאלצה להיעדר מביתה האמיתי למשך שבוע, והן ממשפחתי החדשה והחמה (חרף השם הקפוא) באתר ice. או כמו שאריאל היטיבה להגדיר זאת: עכשיו יש לנו 4 גלידות – שתיים מהמכולת ושתיים מהבידוד 🙂

טוב, נו, זה לא הכל. לי ולאמא הייתה גם הזדמנות פז להשלים פיגור ארוך במיוחד במחוזות נטפליקס ו-YES, ששולבו היטב עם לילות זוגיים יקרים מפז לאורו המחמם של התנור על רקע רעמים ומבול בלתי פוסק.

נכון, לא הכל הלך חלק. אף אחד לא בדיוק מעוניין להתקפל לישון עם מדיניות מתפשרת של מסיבה בסלון, בייחוד לא אביב, שאמנם מוותר לפעמים על שנת צהריים, אך מתברר שאין כל קשר בין זה להטענת המצברים בכל שעה אחרת. שעות על גבי שעות עלולות גם לגרום לחיכוכים מיותרים בין הבנות, אך אין כמו לראות אותן משלימות ומאוחדות.

בחשבון אחרון, לא היינו מוותרים על הזמן הזה בעד שום הון שבעולם. סוג של מיני פאוזה מהחיים עצמם, שהזכירה לנו (למרות שאף פעם לא שכחנו) מה חשוב באמת. אז תודה רבה לכל העושים במלאכה, ואם לא יהיו חלילה הפתעות או אירועים מיוחדים, נתראה תכף במסיבת סיום בידוד. בצד של המחלימים.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. על ידי גלישה באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
דילוג לתוכן